Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Δέκα χρόνια πριν ...

Μια περιήγηση στα διαδικτυακά μονοπάτια

Αναζητώντας μια καινούργια αρχή στο πως διδάσκουμε τις Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση δοκιμάζουμε τις δυνατότητες που προσφέρουν οι υπολογιστές και τα δίκτυα ενσωματώνουμε τις νέες πρακτικές στην βελτίωση της γνώσης και προσδοκούμε στην αλλαγή της στάσης των αυριανών πολιτών.
Το Διαδίκτυο προσφέρει τεράστιες δυνατότητες για   μαθητές και  δασκάλους: 
  • Είναι ένας προσιτός χώρος, πάντα σε απευθείας σύνδεση, με  διαθέσιμες πληροφορίες. Ο καθένας μπορεί να προσεγγίσει  ανθρώπους, και ιδέες και  να ψάξει βαθειά και με λεπτομέρειες οποιοδήποτε τομέα της γνώσης . 
  • Είναι ένας  χώρος όπου ο καθένας μπορεί να δημοσιεύσει. Η ταξινόμηση και οργάνωση της γνώσης σε μια χρήσιμη παρουσίαση διαθέσιμη για τον καθένα παρακινεί και ενισχύει την εκμάθηση. 
  • Προσφέρει νέα εργαλεία, καινοτόμα που προκαλούν  τη δημιουργικότητά μας, με τα οποία οι άνθρωποι μπορούν να κατασκευάσουν εφαρμογές και  υλικά με  νέους τρόπους. Μερικά από αυτά θα δώσουν  τις απίστευτες ευκαιρίες να επεκταθεί η γνώση και μπορούν ακόμη και να αλλάξουν τους τρόπους που οι άνθρωποι διαβάζουν, σκέφτονται και μαθαίνουν.
Η εικονική πραγματικότητα, τα εργαλεία συνεργασίας, η δυναμική σύνδεση, και οι πρόοδοι στις γλώσσες και τους φυλλομετρητές σημαίνουν επίσης τη βαθιά αλλαγή καθώς το Διαδίκτυο γίνεται ένα πλήρως δομημένο περιβάλλον. Δεδομένου ότι το Διαδίκτυο αυξάνεται, πρέπει να εξετάσουμε τις επιπτώσεις στην εκμάθηση. Οι φυσικές επιστήμες προσδιορίζουν το στίγμα των εξελίξεων, συμβάλλοντας από πολλές πλευρές σε αυτή την ανάπτυξη. Όλα αυτά όμως γεννούν ερωτήματα

Ποιο είναι λοιπόν το μέλλον των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας  για την εκμάθηση;
Ποιος ο ρόλος των φυσικών επιστημών στην πληροφορική επανάσταση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου